Velké kongresové akce,
konference i meetingy

206

POKOJŮ
RŮZNÝCH TYPŮ

8

KONFERENČNÍCH
SÁLŮ

2

KONGRESOVÉ
HALY

+2000

OSOB
KAPACITA SÁLŮ

300

PARKOVACÍCH
MÍST

Uspořádáním kongresu, obchodního jednání či firemní akce v našem hotelu získáte maximální komfort. O vaše hosty a klienty bude postaráno nejen během kongresu či jiné události, ale také při ubytování a využívání veškerých dalších služeb.

Konferenční sály a salónky

Kongresové centrum nabízí moderní a klimatizované sály s celkovou kapacitou až 2500 míst. Všechny sály disponují denním světlem a moderním technickým vybavením. Pro veletrhy, přehlídky či sportovní akce můžete využít naší výstavní a kongresovou halu o velikosti 1600 m2.

Z naší pestré nabídky
si vybere opravdu každý

Díky špičkově vybavené hotelové kuchyni a zkušenému šéfkuchaři připravíme občerstvení v nejrůznějších variantách, vždy čerstvé a přesně podle vašich představ. 

Kvalitní technické vybavení je základem úspěchu 

Všechny naše kongresové sály a salónky jsou vybaveny moderním a kvalitním technickým zařízením. Zajistit umíme vše dle přání a požadavků klienta.

Jsme tu pro vás

Sdělte nám svou představu, vše ostatní můžete nechat nás. S pořádáním firemních akcí máme mnohaleté zkušenosti a neustále sledujeme trendy v tomto oboru. 

Ing. Eva Červeňáková

Event Manager


e-mail: kongres@hotelstep.cz
mobil: +420 724 329 325
tel: +420 296 786 362

Jakub Kozák

Event Assistant


e-mail: kongresasistent@hotelstep.cz
mobil: +420 727 803 249
tel: +420 296 786 180

Poslat poptávku

Vyplněním jednoduchého formuláře urychlíte plánování vaší akce.  

Uspořádání

Konferenční servis

Vybavení

Ubytování *