Konference a školení

2500 osob kapacita všech sálů

800 osob kapacita kongresové haly

198 pokojů

+ 1000 pořádaných akcí

Náš vstřícný tým se postará o každý detail Vašeho setkání.

Skvělé zázemí pro Vaše školení, workshopy, zasedání, business meetingy i konference. Akci Vám připravíme na klíč, se špičkovým technickým vybavením a cateringem. Zajistit pro Vás můžeme také speciální služby dle Vašich požadavků, například audiovizuální záznam, tlumočnické služby a další. Rádi zajistíme průběh hybridní formou, která Vám umožní interakci jako při běžném eventu, ať se hosté účastní přímo na místě, nebo online. 

Naši klienti

Celodenní konference
pro 130 osob

"Oceňujeme profesionální a vstřícný přístup managementu kongresového oddělení, kterého se nám dostalo při pořádání konference H2 HEATING. My i účastníci konference jsme byli s poskytnutými službami velmi spokojeni."

Veronika Buková
Referent vzdělávání

Celodenní konference
a firemní večírek pro 140 osob

"Spolupráce byla na velmi vysoké úrovni. Veškeré požadavky byly řešeny obratem a žádný z nich nebyl problém, komunikace probíhala naprosto perfektně. Hotel disponuje různými sály, včetně kompletního technického vybavení, vše je po čas akce plně k dispozici. V rámci večírku je možné využít i doprovodný program, hotel jich má k dispozici hned několik."

Kristina Vlčková
Business Development Manager

Jednodenní konference
pro 60 osob

"Byli jsme velice spokojeni, vše probíhalo naprosto bez problémů. Konferenční sál, coffee break i oběd, ale hlavně servis byl opravdu super."

Ivana Procházková
Management Assistant

Vícedenní konference
pro 120 osob

"Patříme ke stálým a spokojeným klientům, kteří oceňují výborné služby a flexibilitu kongresového centra i ve spojení s gastronomickými a ubytovacími službami."

Ing. Maria Stilerová, Hospodář
Treasury Česká Golfová Federace

Našim hlavním cílem je,
aby byl zákazník spokojený.

Poskytujeme nejen profesionální a kvalitní služby, ale také férový přístup a cit pro detail. Každý projekt pro nás má zvláštní význam a věnujeme mu veškerou naši péči. Jsme zde, abychom Vám pomohli uspořádat perfektní event přesně podle Vašich představ.

Veronika Hašpicová

Event manager
e-mail: kongresmanager@hotelstep.cz
mobil: +420 724 684 135

Kristýna Menšíková

Event assistant
e-mail: kongres@hotelstep.cz
mobil: +420 724 329 325

Sdělte nám svou představu,
vše ostatní můžete nechat nás.

S pořádáním firemních akcí máme mnohaleté zkušenosti
a neustále sledujeme trendy v tomto oboru. 

Odpovědi na Vaše časté dotazy

Catering

Díky špičkově vybavené hotelové kuchyni a zkušenému šéfkuchaři připravíme občerstvení v nejrůznějších variantách, vždy čerstvé a přesně podle vašich představ. 

Technické vybavení

Všechny naše kongresové sály a salónky jsou vybaveny moderním a kvalitním technickým zařízením. Zajistit umíme vše dle přání a požadavků klienta.

Ubytování 

Hotel disponuje 198 pokoji, které svojí kvalitou uspokojí i velmi náročného klienta. K dispozici jsou plně klimatizované jedno a více lůžkové pokoje v kategoriích Economy, Standard a Deluxe, dále také apartmány Standard a Deluxe, včetně dvoupodlažního Prezidentského apartmánu. V celém hotelu je hostům přístupná vysokorychlostní wifi. K dispozici jsou na pokojích trezory, minibary a LED TV se satelitním příjmem. Recepce je v nepřetržitém provozu a disponuje směnárnou. Do celého hotelového areálu je bezbariérový přístup.

Parkování

Hotelový areál nabízí celkem 220 vnitřních i vnějších míst pro parkování. Dále je k dispozici služba ručního mytí vozů a dobíjecí stanice pro elektromobily.

Přihlaste se k odběru
novinek pro naše B2B klienty

Jednou za čtvrt roku posíláme exkluzivní nabídky
našim B2B partnerům. Buďte mezi nimi.